Sunday, February 22, 2015

کچھ میری پسندیدہ

دنیا بھر میں نئ سے نئ ایجادات ھو رھی ہیں - جنھیں دیکھ کر حیرت ذدہ رہ جاتے ہیں ۔ کچھ  تو مجھے بہت اچھی لگی ۔
میری سب سے پسندیدہ ونگ سوٹ ہے - بچپن سے ایک خواب تھا کاش میں پرندوں کی طرح  اڑ سکتی - ونگ سوٹ بنانے والے کا بھی شاید یہی خواب ھو ۔ میں نے صرف خواب  دیکھا تھا ۔ مگر کسی نے اسے حقیقت بنا دیا ۔
ونگ سوٹ آٹھ سو سے دو ھزار  یورو تک میں مل جاتا ہے وڈیو دیکھ کر اندازہ لگا سکتے ہیں کتنے مزے کی چیز ہے - ونگ سوٹ آٹھ سو سے دو ھزار  یورو تک میں مل جاتا ہے وڈیو دیکھ کر اندازہ لگا سکتے ہیں کتنے مزے کی چیز ہے - ہاں اس کے ساتھ پیرا شوٹ بھی چاھئیے جو  دو سے تین ہزار یورو کا مل جاتا ہے


ماحولیاتی آلودگی دنیا بھر کا مسلہ ہے زرائے آمد و رفت سے زندگی میں سہولت بھی اور سب کی ضرورت بھی ۔ یورپ میں اکثریت کے پاس ذاتی کار ہے ۔ عرصہ سے کوشش کی جا رھی ہے شہر یا کم فاصلے کی آمد و رفت کے لیے ایسی چیزیں بنائ جائیں جو کم پٹرول خرچ کریں اور کم آلودگی کا باعث ہوں رولر اسکوٹر سٹی بائیک کے مختلف نئے اسٹائل ھر سال سامنے آتے ہیں ۔ سب سے مزے کا مجھے ائر ویل یا سٹی ویل لگا ۔ چین اور جاپان سے شروع ھوا اب یورپ میں بھی کئ فرمیں بنا رھی ہیں چھ سو سے اٹھارہ سو یورو تک کا مل جاتا ہے بیٹری  کی  طاقت  رفتار اور وزن قیمت کے حساب سے مختلف  ہے  ۔ 

سب سے حیرت انگیز چیز تھری ڈی پرنٹر ہے اس سے ایک معمولی سے پیچ سے گاڑی اور مکان تک بنانے کے تجربات ھو 
رھے ہیں - جس حساب سے ٹیکنالوجی ترقی کر رھی ہے آئندہ آنے والے پندرہ  بیس برس میں آج کا زمانہ پس ِ ماندہ لگے ۔ جیسے آج سے پچیس تیس برس پہلے کے لوگ اگر زندہ ھو جائیں تو بہت سی اشیاء ایسی ہیں جو انھیں حیرت ذدہ کر دیں گی 



No comments:

Post a Comment